Nuffnang

Sunday 16 August 2015

The art of being alone

Hi..

Harini aku makan sorang sorang kat kantin. Biasalah keje kilang..makan rehat kat kantin je kalau malas nak keluar. Bukan apa kalau parking tu banyak takpe..ni kalau balik lambat sikit kene parking di luar pulak. No no no. Aku makan nasi lemak ayam. Not bad banyaknya.Sedap jugak. Mak mesti akan lecture aku cukup cukup kalau aku cerita ni.. mana tak nya. Kata nak diet tapi semedang makan nasik lemak. Nasik lemak ayam pulak tu haha * dengan sambal lebih ofkos. Masuk harini dah 4 hari aku makan nasik lemak. Entah. Sedap betul pulak nasik lemak ni. Memang boleh ketagih. Okay lah harini last okay. Haha.. semedang janji nak stop.

Masa aku keje kilang sebagai operator suatu ketika dulu pun.. disebabkan nak rehat ada masa dia. Aku salu rehat sensorang je. Makanan yang sama pulak tu setiap hari. Tak kisah shift malam ke siang haha. Maggi goreng dan pau kari ayam dengan milo panas. Walaupun makanan ni tak berkhasiat. Tapi berat aku berkurang 10 kg lepas 3 bulan bekerja. Haha tak boleh blah betul.Aku memang tak amek peduli apa org nak kata. Buat hal sendiri je. Bila dah keje sebagai kuli level tinggi sikit ni. Rupanya perangai aku sama je. Still rasa tenang bila makan sorang. Cuma nya sekarang menu tukar tukar. Masa mula keje aritu nak saving punya pasal, hari hari makan nasi goreng seringgit dan kuih 3 keping seringgit. Hihi. Sekarang dah teruk . Mulai esok nak kene bawak bekal balik :)

No comments:

Post a Comment