Nuffnang

Sunday 17 May 2015

Me

Kadang kadang bosan hidup dalam dunia yang semua nya berlainan dengan keinginan kita.

Sama ada aku yang pelik..atau ramai lagi orang macam aku cuma kita ambil keputusan untuk mati diri..malas nak pung pang haha.

Tetibe nak jawab kuiz .kay.

1) Novel or Cerpen?

Aku suka cerpen. Sebab aku cepat bosan. Lepastu suka cerpen sastera je. Aku pening kalau baca buku yang rojak. Novel melayu yang habis pun novel yang terpaksa baca. Kat sekolah.Kalau novel english aku boleh habis baca sebab tak bosan. Pasal setiap page macam proses pembelajaran.kah.orang kampung la katakan.

2) Shopping or window shopping?

Shopping. Lagipun aku tak keluar kalau takde duit dalam poket.Tak suka teringin barang.Tak suka jalan jalan belek barang tanpa arah tujuan.mesti ada list nak beli apa dan tentatif nak pergi mana.Lol.

3) Mekap or no mekap?

Bedak kasi muka tak berminyak dan lipbalm pasal bibir senang koyak dan pecah macam tak minum air setahun.Jelas tak motif tu.tak nampak apa motif eyeshadow liner bagai. Tengok orang pakai pun ngeri. Lagipun, tak praktikal lah. Tiap kali nak solat kene tanggal. Takde keje pulak rasa.

4) Flat or heels?

Mana mana asal tak seksa diri. Pakai kasut macam orang normal. Yang penting selesa. Flat lah most of the time. Malas nak jadi the hulk yang tinggi.

5) Peramah or pendiam?

Pendiam kot. Pasal susah nak get along dengan orang. Kalau dah kenal baru boleh bersembang lebat. Pastu dah rapat tak suka kalau org yang dah rapat tu ada kawan kawan lain. Haha. Seram kan.

6) Outdoor or indoor

Indoor . I love indoor activities. Boleh hidup dalam rumah sepanjang masa. Malangnya kene keluar dan keje. Masuk hutan pun beberapa kali sahaja dalam hidup. Dan tak teringin nak masuk lagi.

7) Pemakan or pemilih

Pemakan.Tak memilih makan.Semua makan.kecuali ulam ulam, siput sedut,jering,petai. Sambal belacan is my fevret. Dan tak boleh hidup tanpa kicap. Haha. Kicap masin..bukan manis ;)

8) Pink or hitam?

Pink on certain things. Hitam pun okay. Semua warna okay. I have no favourite colour. But most of my clothings are of blue and red colour. Not a major thing pun.

Dah la.
Dah bosan.

K tido.

No comments:

Post a Comment